Att det ska vara så svårt,


Idag spenderade jag ytterligare tid för att hitta en balklännning,
jag o mamma var i lundsbrunn, där träffade jag även på några vänner !
Först såg det ganska mörkt ut men efter ett tids letande hittade jag några.
Jag fastnade för en speciell klänning, men inte för färgen.
Istället hittade jag en klänning som jag tyckte om färgen på, och jag hade ganska tur eftersom "min" klänning fanns i just den färg jag gillade!
Nu har jag bara ett problem och det är vilken klänning jag vill ha, färgen är redan bestämd..
Ska det bli den i Vara, Lundsbrunn eller ska mammas kompis sy en liknande åt mig ?
Jag har beslutsångest, och det är hemskt..

Imorgon är det skola igen, onsdagar är så slappa och sköna.
Och självklart får jag jobba med mina favorit killar i projektarbetet :)
Så jag ser fram emot morgondagen, får se om det blir gymmet efter skolan också!
Nu ska jag iallafall ta en ducsh, sen blir det mp3:n i örona och dags för sängen.
Ha det så bra , so long elina

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad är det för klänning du hittade? Vilken färg? Vore jätte kul att se:) Ha det superbra!

2009-01-21 @ 11:48:02
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0