2:a dagen på det nya året..


Jag hade en toppendag igår. Den tillbringades tillsammans med nära o kära.
Fick även fina presenter som bla. var i form av pengar, kläder, högtalare, smycken, inredningsartiklar osv.
På kvällen knackade det på min dörr, och in kom min vän Diana !!
Hon överraskade mig där jag satt i mitt nattlinne och var påväg till sängs..
Fick då en fin present och hon sov över här eftersom vi skulle stiga upp vid 5 tiden imorse.
Så efter 4 timmars sömn var det inventering på Fabriksbutiken för oss två.
Efter det blev det en sväng hos diana, där slocknade vi i 2½h och efter detta vidare till mig.
Nu sitter jag här med familjen, vi ska ha en myskväll med film och allt därtill :)
Ha en bra kväll, so long elina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0