You got one, I got too many ...


Den 3:e Februari idag, vilket innebär min moders födelsedag !
Dock måste man känna lite extra sympati för henne idag,
eftersom hon måste pysslas om lite extra pga. sjukdom ..
Därför är det jag som får sköta hushållet i dessa dagar, men det är inga problem.
Fixade allt genom att gå in på Söderströms konditori där jag beställde en tårta,
och kila sedan vidare och köpte blommor!
Sedan var allt klart. Ganska smidigt gjort utav mig får jag säga !


Passions- och Chokladmoussetårta ! Jag och min kära moder i Sthlm.

I dessa dagar har även våran Brysselresa blivit spikad och klar !
Vi är 30 personer från Sp3c + f  och självklart 3 härliga lärare .
Den 25 April bär det av, och jag ser fram emot det, för det kommer bli bra :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på min musik, och njuta av alla minnen jag har !
Orkar inte ta tag i min filosofi idag, det får bli imorgon ...
Ha det så fint, So long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0