When we first met, I never felt something so strong.


Söndag idag och därmed sista dagen på sportlovet, tiden går ganska fort ..
OCh hittills har jag inte gjort något nyttigt i form av skolarbeten , ojdå!
Tänkte dock ta fram min Aktie & Fondsparande bok o läsa ett kapitel,
sedan ska jag sätta på hårddisken och se på Twilight, har aldrig sett klart den ;)

Alla hjärtans dag blev lite oplanerad men ändå ganska bra trots allt .
Kvällen spenderades med Diana och massa mat och godis framför film & dator.
Sedan var jag snäll och skjutsade hem henne och efter detta for jag på "fest"  ;)
Så jag kom hem vid 03, det var inte riktigt meningen men så kan de gå när man agerar chaffis!

          

Neh, dags att öppna Aktie boken igen, jag har faktikst hunnit en bit redan :)
Fast först mat, mamma ropade precis så bäst att kila ner ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0