You were like my favourite drog,


Sitter förtillfället och kollar på Fråga Doktorn, idag handlar det bland annat om missbruk. En tjej berättade precis sin egna historia om hur hon växte upp med en missbrukande mamma. Väldigt intressant faktiskt, och bra att kolla på nu när jag skriver om narkotikamissbruk i den vetenskapliga uppsatsen. Jag tycker överlag att det är väldigt intressant, funderar ju på att bli socionom och jobba med människor som har alkohol och drogmissbruk.. Men det får framtiden utvisa hur det blir !

EFter mina två lektioner psykologi B och Naturkunskap B kilade jag iväg till gymmet.
Det är så skönt när man kommer dit mitt på dagen då det inte är lika mycket folk så att man slipper stå och vänta på att de olika träningsredskapen ska bli lediga. Så nu är jag trött i kroppen, igen. 
Har även pratat med min syster, så troligtvis ska jag och DIana ta och åka upp till Stockholm någon gång i Mars. Har inte varit där sedan i julas, så det är på tiden! Man tackar ju inte nej till Stockholm direkt.. 
Nu ska jag ta och plugga lite Internationell Ekonomi,  Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Johoo, det gjorde du ju när jag skulle åka ;)

2009-02-22 @ 19:25:11
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

jihoo.. skicka de bilderna från den karnevalen till mig,, måste ha :D

2009-02-24 @ 22:25:25
Postat av: Sofie

jihoo.. skicka de bilderna från den karnevalen till mig,, måste ha :D

2009-02-24 @ 22:26:13
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0