Never loose hope, even if it seems like the only thing left to do,


Jag skulle kunna lista den här dagen i plus och minus, men jag har ingen lust att se hur den negativa sidan vinner över den positiva. Hela eftermiddagen/kvällen har jag suttit med min vetenskapliga uppsats. Jag har kommit ganska långt, men i min diskussion som jag är på just nu så vill jag bara radera vartenda ord jag skrivit. Allt är endast nonsens, bara massa skit ! Så detta har förstört hela denna dagen. Det enda positiva är att jag pratat med min bror, men i slutändan blev det negativt eftersom han inte kommer hem på söndag som planerat. Istället kasnke han ska stanna i ytterligare 1 månad.. åh!
Min glädje är dock att jag och Diana har bokat resan till Stockholm. 19-23 Mars befinner vi oss hos min syster i våran huvudstad, och det ska bli lika bra som förra gången, om inte bättre! Tur att jag har min kära syster att luta mitt vilsna huvud på..

Nu ska jag iallafall ta och skicka min uppsats till skolmailen så att jag kan fortsätta med den på studiepasset imorgon, då jag förhoppningsvis vaknat på den positiva sidan !
Take care  ♥ 


Kommentarer
Postat av: Sofie

klart att du har mig älskade syster och jag finns här varje dag!! =) därför du ska flytta hit så jag är här på Riktigt Varje Dag! :D hihi.. pöss på dig

2009-02-24 @ 22:27:58
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Diana

STOCKHOLM KOMMER BLI SÅÅÅ BRA, JAG LOVAR :) DET BLIR SOM VI GÖR DET TILL, OCH VI SKA INTE SLÖSA BORT DENNA TREVLIGA RESA <3<3 ELINA DU FIXAR ALLT SOM HAR MED SKOLAN ATT GÖRA, BARA DU VILL, :)

2009-02-24 @ 23:22:50
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men vi måate åka i sommar,jag sparar;)

2009-03-02 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0