Norge, in my heart.


Idag är det exakt ett år sedan, den 8 februari, som jag, mor och far åkte till Norge för att besöka min bror Tobias.
Det blev en väldigt bra vecka med fantastiska backar i Norges olika skidorter, dock var de större bättre än de mindre..
Jag har många härliga minnen från  veckan och efter att ha suttit och kollat på alla bilder så vill jag bara tillbaka och glida ner för de härliga backarna i solskenet igen ..



Ett år sedan, det var allt fina minnen det, men livet går vidare och för varje dag skapas det nya.
Dock kommer mina minnen från mitt sista sportlov inte innehålla varken skidor eller Norge.
Min syster ville däremot att jag skulle besöka henne i Stockholm, men jag får se .
KAsnke bara är hemma, har en del plugg som måste göras, och även lite andra saker.

Nu ska jag iallafall klä på mig och ta en långpromenad med min mp3 i öronen.
See yah  ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser riktigt gött ut! Syrran åkte till Trysil idag, avundsjuk! :(

2009-02-08 @ 18:00:53
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaaa.. det är klart du ska komma!! maria kommer imorgonkväll och stannar tills fredag!! du kan ju boka en sista minuten eller komma på onsdag :D och om du vill så får du stanna längre så kan du fira KÄRLEKENS-dag med mig och björn! ;) hihi..

2009-02-09 @ 18:30:18
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0