Torsdag 12 februari,

Sportlovet börjar lida mot sitt slut eftersom det redan är torsdag.
Men det känns skönt trots allt, så att man kommer tillbaka till "skol-rutinerna".
Dock har det varit väldigt härligt med en veckas ledighet också såklart!

Denna torsdag var en mor och dotter dag för min del.
Vi tog bilen och åkte för en shoppingdag på Överby.
Detta resulterade självklart i att min plånbok blev en aning tunnare,
men däremot blev jag 3 par skor, underkläder, ett linne och en vårjacka rikare.
Så trots allt var det värt det, och vi hade en mycket trevlig dag ihop!

Nu ska jag fortsätta se på "Du blir vad du äter"
Det ser inte så mysigt ut när de lägger upp en veckas måltider på ett bord,
det får en istället att vilja gå till gymmet medsamma, tur för mig då som besökt det i veckan! ;)
Ta hand om er ♥


Jag o mina sötnosar ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, ajjemän, den bjuder jag på ;)

2009-02-12 @ 23:59:36
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej vad bra, då litar jag på dig Elina ;D hihi. Hoppas att du har haft ett toppenlov du också! :)

2009-02-13 @ 12:25:39
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0