They say beauty is in the eye of the beholder,


Onsdag idag och dom är alltid lika sköna som dom är onödiga.
Kom till skolan vid halv 10, skrev då på hemtentan i Filosofin,
efter ett tag kom även Lejla och gjorde mig sällskap där vi satt med varsin dator.
När jag var klar med hälften bytte jag ämne till Internationell ekonomi,
Lejla och jag gick in på dagensindustri.se och kollade börsen, valutan och oljans värde !
Ganska intressant så det gick väldigt fort och efter detta hakade vi på annat folk till maten,.
Spenderade lite tid med några vänner innan jag sedan begav mig vidare strax innan 13,
detta slutade med att jag var på gymmet i 2h, alltid lika skönt,
och idag var en extra bra gymdag med eufori i hela kroppen :)

Nu är det dock dags för mig att göra klart filosofin,
har ju som sagt bara hälften kvar eftersom jag vart så effektiv i skolan..
                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Eufori säger du! men det stämmer ju bra.. "upprymdhet för mentalt sjuka" haha.. ;)

2009-02-04 @ 23:45:35
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: elina svar;

Sofie, eufori är en form av lyckorus som man kan få ! Det kommer ursprungligen från psykiatrin där man hade det som benäming på mentalt sjuka personer.. men under senare år har det fått flera olika betydleser =) , Så du kan vara lugn, jag är inte mentalt sjuk, utan hade enbart en Lyckorus ;)

2009-02-05 @ 14:44:24
Postat av: sofianilsson

det blev ett hjärta i nacken ;)

2009-02-06 @ 09:01:08
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0