Jag ska slåss i dina kvarter,


Åh idag har varit en så mycket bättre dag än igår. Iallafall när det gäller mitt pluggande. Sedan jag kom hem efter skola, träning och olika ärenden har jag suttit och arbetat med min Naturkunskap. Jag satt och läste min diskussion ett antal gånger, men jag tyckte verkligen att det var nonsens så jag raderade allt och började om från början. Kanske lite dumt gjort, men jag känner att jag fått en bättre diskussion nu. Den är inte bra, men den är som sagt bättre än den förra.. Jag får nog helt enkelt sluta ha för höga krav och vara nöjd.  Jag borde nog också tacka Lasse Lindh och hans låt "Jag ska slåss i dina kvarter", för den har spelats hela kvällen. Det kasnke inte är den bästa låten, men det är härlig på något vis och självklart hjälpte den mig genom mitt arbete !
Jag är även superglad för min intervju om narkotika löste sig, så nu är även den klar och jag är så nöjd man kan bli. Så det är nog som man brukar säga; Efter regn kommer solsken. För det är lite så det känns just nu :)
Nu blir det dock inget mer pluggande för idag. Istället ska jag kolla världen på internet och sedan packa mina träningskläder. Tack för mig, Take care! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0