It´s times like this I like the most,


Då har man äntligen kommit hem, eller ah jag kom hem för 1 timma sen!
Skolan var lugn idag, som alltid. Hade enbart studiepass och internationell ekonomi. Slutade vid 12 och jag hade tänkt gå och träna medan jag väntade på Lejla, men fick istället syn på ett par klasskompisar i soffan och jag kunde inte motstå så där satt jag dom resterande 2 timmarna. Jag har ju trots allt tränat tre dagar i sträck, så jag tyckte jag var värd lite vila och vara social istället! För vi hade riktigt kul där vi satt ;)

Efter skolan gick jag och Lejla för att ta en fika, sedan for vi med min mamma och handlade inför kvällen då hon ska komma hit. Även Diana kommer, så det blir en tjejkväll med två av mina bästa vänner! Det var allt ett tag sen, så det ska bli riktigt mysigt!  Innan dess ska jag dock fixa klart mitt egna fotoalbum med minnen från de senaste åren.  Take care ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar sååå till utgång, och till snygga grabar och till att inhandla massa kläder ,, och allt detta finns vecka 11/12 .. jag lovar det finns det, STOCKHOOOOLM !!! och altl detta pga jäkla melodifestivalen ;) haha!

2009-02-21 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0