I'm not the type to get my heart broken


Den senaste tiden har varit en underlig tid för mig.
Mycket funderingar, men jag tror att jag rett ut allting nu..
Jag har tagit lärdom av att livet är en berg och dalbana,
och man måste ta vara på det postiva man har !
Sagt och gjort, och jag har nu försökt göra mitt bästa för att uppnå detta.

Det tar tid, kraft, känslor, tårar, glädje och skratt..

Men i det stora hela är jag glad över detta, för jag är inte mer än människa.

Man inser även vilka som alltid finns där, dom man aldrig mister.

Ursäkta för mitt oehörda luddiga inlägg, kanske bara är jag som förstår,
men det är ju trots allt min blogg, och jag begär inte att någon annan ska förstå..

Måste även tillägga att jag talat med två av mina favoriter ikväll,
dom fick mig tillbaka, back on track, så att säga ..
Tur att jag har min Lejla och min favorit Tobias. haha för det är ju det han är. min favorit !!


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag hoppas verkligen att du menar våran bror??

2009-02-03 @ 18:46:19
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0