I refuse to pay for something I didn’t do,

Har precis avslutat ett telefonsamtal med Diana, och hon är ganska bra på att prata den flickan :) .
Idag åkte jag iväg till skolan vid halv 10, arbetade då med min vetenskapliga uppsats i Naturkunskapen, så nu är jag nästan klar med faktadelen vilket känns väldigt skönt.
Sedan hade jag sällskap med Frida under luchen och även efteråt då vi satt i vilorummet med varsin dator.
Efter ett tag sällskapade Sofia oss innan vi två for iväg till gymmet. Alltid lika trevligt med sällskap medans man bygger muskler. Nu är jag dock hur seg som helst, har ju lite träningsverk sedan igår också ...
Min mage är ganska tom förövrigt, och mina föräldrar är inte hemma så ingen mat blir serverad heller.. Tur då att moder min gjorde hemmagjord hallonkräm igår. Så ska kila och ta mig en tallrik, det är ju så gott ! Take care ♥

                                                                                    ,

Kommentarer
Postat av: Line

hade vi ingen samhäll i morses ? :)

2009-02-18 @ 20:13:16
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0