Where there is love, there is life.


Idag började mitt normala liv igen. Första jobbdagen på 2½ vecka, och jag är helt slut. Min Körtelfeber, som min diagnos blev, har nämligen tagit kol på mig. Min första feberfria dag på dessa 2½ veckor var även i fredags, så nu är det bara mina svullnader som känns lite och min energi som är på noll, nästintill iallafall.
I Lördags lyckades jag iallafall vara social och var med på Poolparty, hur lyckat som helst. Men det var tack vare koffeinet i min Coca-Cola som jag klarade kvällen. Puh, det var en pers, men så värt det!! Dagen efter vart jag helt utslagen och fick börja om från noll. 
Gårdagen spenderade jag även tillsammans med min bror, Frida (från örebro) och Jorge (från Honduras)! Detta resulterade med besök på Läckö och Spiken för att visa Lidköpings pärlor! Och det enda jag pratar numera är engelska, that´s good.
Nu är det dags för en powernap. Jag och allt som har med energi att göra går inte ihop, så jag behöver så mycket vila som möjligt. Men jag ska göra allt för att bli mitt gamla jag så snart som möjligt. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

vad är detta jag hör? en från HONDURAS ? hu ? ;)



Diana trycker på gilla knappen =P haha!

2009-08-11 @ 18:30:09
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Diana

btw; du måste bli bättre på att uppdatera, iaf när ja sticker iväg !

2009-08-11 @ 18:30:49
Postat av: Jenny

Krya <3

2009-08-11 @ 21:39:05
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0