I like that boom boom pow,

Då var sista arbetsdagen avklarad för denna sommar, kom hem för ett tag sedan efter att ha jobbat ett kvällspass! Så nu ska min arbetslöshet firas med Måndaxklubben imorgon. Sedan på tisdag morgon går färden till Stockholm med pappa. Han ska jobba och jag ska shoppa och bo hos Sofie & Björn!
Min helg har för övrigt varit väldigt bra. Det började med Kräftskiva hos Maria i fredags med ett gäng glada pojkar & flickor. En fantastisk kväll/natt med många händelser innan sängen kallade med kläderna på. Dagen efter blev det snacks till frukost innan vi städat bort all möjlig gegga från dagen innan. PÅ lördagskvällen blev det restaurang Sjökanten med Sofie & Björn. Först minigolf och sedan drinkar, prat och såklart dans. Även med personalen!  En perfekt kväll.
Min söndag innehöll avskedsmiddag med Diana. Hon lämnar mig & alla andra för Schweiz och sitt Au-Pair jobb. Och såklart kommer vi sakna henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0