they say she needs to slow down, the baddest thing around town


Regnet öser ner men vad gör det, absolut ingenting ! För nu är det klart, på torsdag åker vi till Kreta och Grekland. Det ska bli såå underbart och komma ifrån denna lilla staden som man ändå inte tillför något. Enda nackdelen är flygresan, jag är redan nervös och kommer säkert lipa, för senast jag flög var för 4 år sedan.. Men men, den som lever får se (A)
Annars har de senaste dagarna varit väldigt bra. Träffat Charlie, varit på info om Norge, pratat med mina vänner som befinner sig lite överallt i världen.. FAst att jag inte går i skolan eller jobbar har jag haft fullt upp, vilket är rätt knepigt..  Men imorgon är det dags för jobb, 10 timmar blir det, och det är inte fy skam eftersom det är lite extra kosing då det är helg! :)
Neh, nu är det dags att fixa lite. Min pappa kommer hem från Stockholm idag, då ska det bli fin middag. Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0