Countless lovers under cover of the street ,


Nyss hemkommen efter en vistelse i Norge. Har besökt en av de mysigaste städerna skulle jag tro, så nu får vi se om flyttlastet går dit eller om jag kommer på något annat roligt med min framtid..
De senaste dagarna har för övrigt varit ganska så fullbokade. Stockholm var fantastiskt som vanligt och det blev även ett återseende med Jorge vilket såklart vart uppskattat. Efter hemkomst vid midnatt på fredagen väntade jobbet under helgen för lite extra tider, vilket jag inte tackar Nej till. Däremellan hann jag med att agera fylletaxi och ta avsked av min kära vän Lejla som flyttar till Karlstad för studier. Söndagskvällen avslutades sedan med Charlie och bio, Linje 1-2-3 kapad :) . Min måndag innehöll arbetsförmedling, charlie, massa planering & ärenden, lunch med johanna och ett återseende med lärarna !!
Imorgon skulle jag resa till Stockholm igen, men ett möte på torsdag fick ställa in mina planer och göra visa besvikna men andra desto gladare, hehe!
Nu är jag iallafall sjukt trött efter de senaste händelserna, så jag funderar på om sängen kallar, har ju trots allt ytterligare några avsked att ta imorgon.. puh! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0