When you try your best but you don´t succed.


Äntligen hemma. Har varit i skolan idag och jag börjar sakta med säkert känna mig bättre med hjälp av all medicin. Skolan var heller inte så jobbig. Jag och Sofia N jobbade med int. ekonomin med assistans från Fanny.. Men våra krafter tog slut och vi fick energi i form av mat. Maten tog slut men vi satt kvar och prata om allt mellan himmel och jord i nästan 1½ timma..  :) . Efter detta bestämde vi oss för att paxa våra killar till balen, och efter detta sitta ute i solen i väntan på övningen inför studentsången! När allt var slut träffade jag min bror och växlade till Euro. Vi åkte och handlade och nu sitter jag här. Tänkte ta tag i min packning strax. För imorgon är det Bryssel som gäller! WOHO. Så räkna inte med någon uppdatering från min sida på ett tag. Ha det fint, vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Line

a jsut de.. ni åker ju till bryssel imorgon.. hoppas det blir en rolig resa! Ta massa kort så vi får se sen ;) Kan nog bli lite svårt att slå pragbilderna eftersom då är ju inte jag med ;) haha skoja :D men hoppas ni får kul!! =)

2009-04-24 @ 21:50:28
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

tja! jag fixar i ordning vårt arbete och lämnar in de! så du behöver ej oroa dig njut av bryssel nu!



TJARÅÅÅ!

2009-04-25 @ 11:20:04
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0