We can runaway, baby we can run away...


Söndagen är äntligen slut och påsklovet är här! Mitt sista lov på min gymnasietid, lite sorligt men ändå skönt. Det visar på att studenten inte är allt förlångt borta. Förtillfället sitter jag dock med halsont. Det är hemskt och jag hatar att svälja. Hoppas innerligt att det går över, eller iallafall blir mildare. Jag har en tendens att alltid bli sjuk på lov. Sist var det magsjuka, influensa och 40graders feber. Men jag tajmar bra iallafall, om man ska tänka för skolans skull.
Nu ska jag dock dra mig härifrån och krypa ner i sängen. Där följer ett par avsnitt av O.C och jag kan stänga av min egna värld för denna natt. Orange County, here I come ;) Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0