Yours are the sweetest eyes I've ever seen,,


Påsklovet lider mot sitt slut. Och som man säger; det går fort när man har roligt! För mitt påsklov har varit ganska så bra faktiskt, om man bortser från att jag startade med sjukdom då. I slutet av veckan har det även varit påskmarknad, skateboard + kickboard med kusinerna, glass vid Birgers, grillkväll hos Charlie, Stadt med 20+ och ja vad mer ska man säga.. Fullbokat schema för min del. Och gud så roligt det har varit. Jag tror gårdagens Stadt + förfest var en av de bättre på riktigt riktigt länge. Kvällen/natten var fantastisk innan jag hamnade i säng efter 03.. Så jag tycker det borde bli en favorit i repris :) Tänkte bjuda er på lite bilder från den kvällen nedan. Se och njut.

              
           
              
           

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, ABSOLUT favorit i repris! Kul att du hängde med syrran! Puss till dig, ps vi får ta filmkvällen snart.

2009-04-13 @ 19:10:09
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Absolut blir det en favorit i repris, första helgen efter lön kör vi igen, illern är taggad!

2009-04-15 @ 15:02:58
URL: http://winternoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0