Too little, too late..



Åh, mer underbart väder får man leta efter. Det är perfekt, så nu hoppas jag att det ska fortsätta vara såhär. MIn lördag började med att samtala med Diana och sedan åka in till staden för att kolla läget tillsammans med henne. Med mig hem fick jag sedan ett par vita tygskor och 10 röda rosor som jag gav till mina kära föräldrar ;) .
Ikväll ska jag agera chaufför åt min moder och hennes vänner. Sedan ska jag träffa Lejla och hitta på något.. Men först ska jag ut i solen lite och njuta.
KAn ju inte glömma att säga att min dag igår var en av de bättre på länge. Fick nämligen hem ett brev där jag betalat för mycket skatt, därav fick jag tillbaka pengar!! Och i min värld så är jag nu rik. DOck var det ett bakslag när min vän Diana sa att de inte skulle komma in på kontot förän senare.. men aja, jag kommer iallafall få dom :) Och som jag sa när jag var som mest lyckligast igår ; Jag är lyckligare än Han någonsin kommer vara i sitt liv utan mig.. så sant så.. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: sofianilsson

haha okej okej:)

jag ska nog ev också festa på torsdagen med ekholm:D annars är det klassfesten på lördag. jag ska vara med jonas också :) hehe

2009-04-04 @ 15:50:57
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Line

taken är grymt bra ja!! :)

hopaps du får ett trevligt lov! ska du göra ngt spec? :D

2009-04-04 @ 16:03:14
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Line

okej, det låter ju trevligt iaf!! :P skönt att va ledig från skolan och slippa tänka på den ett tag.. :)

Jag ska jobba mån-tor.. sen ska jag va med kompisar o jakob. måste även packa till spanien för på lördag morgon åker jag (a)

2009-04-05 @ 18:15:22
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0