It´s like I waited my whole life for this one night,


Nu är jag hemma i älskade Sverige igen. Bryssel var nästan som jag tänkt mig, dock såg man klasskillnaderna tydligare än jag trodde. Det fanns lite finare områden och lite mindre fina om man säger så.. För att citera det Back sa när en del av oss var påväg hem mitt i natten; "Nu måste vi hålla ihop gruppen för vi är just nu i krigszonen" ..  Men som tur var kom alla hem denna gång och vi klarade oss genom krigszonen.
Det blev även två riktigt roliga festkvällar, och sista natten slutade vid 04 och den kvällen var även resans höjdpunkt enligt mig. Utöver festandet besökte vi även skyttegravar, Eu-parlamentet, Maniken Pis och Waterloo. Så sammanfattningsvis blev resan riktigt lyckad. Nu är det även hög tid att packa upp väskan med alla kläder som stinker rök. Sen blir det till att sova lite till, för sömn har det inte blivit allt för mycket av.. Take care ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

vad roligt! :) ses vi hos Ida ikväll? =) kram

2009-04-30 @ 14:07:51
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0