If I never see your face again.


Nu har jag kommit hem igen efter en lång dag i Lidköping. Jag och min syster började med lite "shopping", vilket resulterade i en tunika, ett skärp och ett par örhängen till studenten. När vi blev klara köpte vi fika på Söderströms för att sedan fika hemma hos våran kusin Emilia och hennes pojkvän David. Och det blev en ganska så lång fika, eftersom vi hade en del roligt att prata om, så det var kul :) Vid 17 åkte vi hem för att äta lite snabbt innan vi skulle in på bio igen, "The boat that rocks", helt Ok, om man blir bjuden..

Gårdagen spenderades med min kusin och vi fixade min balklänning, så nu är den klar.  Sedan träffade vi Sofie och Charlie och vi kilade till staden där vi även träffade på Diana. Efter någon timma eller så skiljdes vi åt och jag, Sofie och Diana for hem för att fira min pappa på hans födelsedag. Så gårdagen blev också lugn och skön.
Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på. Kanske blir ännu en film. Imorgon åker även min syster hem igen, så får spendera min tid med henne. Take care ♥


Kommentarer
Postat av: sofianilsson

haha,jo precis som min rubrik säger: "jag gillar det borta men saknar det ändå". sp3c en klass i sig. helgen vart ok?

jag såg kenny den var skit skojj, fast de andra tyckte den var kass hehe.

2009-04-19 @ 20:26:09
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

hajjemän, helgen var ok. jag gillade kommentaren som en robot sa: "800 grader du kan lita på mig" när de skulle bli vulkan utbrott, klockrent haha. jag gillade filmen fett mycket, dock har jag aldrig sett serien, har du?

2009-04-20 @ 11:29:46
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 11:32:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, ja han smaskade i sig det lite senare :D

Ja det va synd, men det skulle komma ut på hyrfilm den 29e, får väl hyra den då kanske, eller om vi kan låna den av dig ;) Hehe! Får se får se! =)

2009-04-20 @ 20:22:26
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0