I´d rather sleep my whole life away than have you keep me from dreaming,


Denna dag har tillägnats min syster Sofie som fyller år, hela 21 blev hon. Det började med ett varv i spåret med alla familjemedlemmar som befann sig hemma. Det var väldigt skönt och händelserikt. Sedan fortsatte firandet med tårta och middag. Innan det sedan var dags för Sofie o Björn att bege sig hem till Stockholm spela vi tennis och jag o Sofie besökte även mormor o morfars grav. Så fint!
När alla åkt hemåt fick jag mig ett samtal och jag var påväg ut för en liten längre resa. Men med ingen bil och den knappa tiden så fick det ställas in. Jag har ju även skola imorgon. Men jag är glad ändå, fick ett trevligt samtal genom telefon istället. Nu sitter jag dock här och har börjat få ont i halsen, jag hoppas innerligt att det försvinner efter lite sömn. Orkar inte med att mer halsont nu .. Take care my friends ♥


Grattis Sofie 21år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0