Have to figure out how you stole my heart,,


Redan torsdag vilket innebär att det snart är helg igen. Detta innebär också att jag snart åker till Bryssel, för på lördag är det endast 1 vecka kvar. Men innan dess ska jag åka till Landvetter med mor o far och hämta hem min broder på tisdagen. Efter 5 månader ska vi äntligen träffas igen. Åh vad jag längtat!
Idag var även en väldigt bra dag. Psykologin innehöll diskussion om olika saker, men jag och Sofia N hann även klämma in en massa killsnack, vilket aldrig är fel. Och efter Naturkunskapen spenderade jag tiden med Lejla o co och hann även med lite plugg. Jag och Lejla satte oss sedan vid resecentrum och solade i väntan på bussen, även denna tid blev väldigt bra, så nu är jag mer än lycklig..
Strax kommer min moder hem. Förhoppningsvis har hon med sig min balklänning. Ska bli spänande o se om den passar. Har ju inte provat den riktiga storleken ännu. Men jag tror det kommer bli bra. Känns skönt att allt börjar bli klart inför studenten nu. Fixade även min utspringsklänning i helgen, och den är så perfekt. Studentmössan skulle jag hämtat igår, men eftersom jag var sjuk gick det inte. Så det blir nästa onsdag. Åh vad jag längtar. Verkligen inte långt kvar till studenten nu! Allt kommer bli perfekt.
Nu ska jag dock kila ut för en promenad. Har inte kunnat träna på över en vecka nu på grund av sjukdom, så då får jag ta mina promenader istället.. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: SofiaNilsson

Jippie:D Killsnack med Elina är toppen om man vill tjöta av sig;)

2009-04-16 @ 20:40:13
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0