April, april din dumma sill..


Första April idag och det är tillåtet att luras. Dock har det ännu inte hänt mig, och jag hoppas jag slipper eftersom jag är oerhört lättlurad.. Och jag försöker intala mig själv att IPRED lagen är ett April-skämt. Men oturligt nog är det inte så, eller? ;)
Skolan idag innehöll Byråns Bravader i form av Volleyboll. Jag och Sofia deltog inte utan assisterade Backen vilket uppskattades, och vi skötte det galant. Strax ska jag åka in till stan igen. Där ska jag möta upp Charlie och vi ska se på "Kenny begins", sedan blir det massa prat! Men innan dess ska jag säga hej då till min kära pappa. Taxin kommer om en stund och hämtar upp honom för att åka till Göteborg och sedan ta flyget till Tyskland för jobb.. Fast först ska vi äta middag. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ohja, det var vi allt ;D träna på fredag kanske? :)

2009-04-01 @ 18:05:34
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: sofianilsson

haha:D

du är rolig du, vad ska du hitta på på lovet? ;D träffar inte du en kille?

2009-04-04 @ 12:26:49
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0