Another hero, another mindless crime..


Äntligen hemma igen. Denna eftermiddag spenderades nämligen i stallet av alla ställen. Jag och min syster kollade när vår kusin tävlade, och hon var riktigt duktig. Så nu luktar jag häst, tur då att jag ska duscha sen!
De senaste dagarna har jag också varit sjuk. Min hals har gjort ganska ont och jag har inte haft min vanliga röst. Nu börjar det dock bli bättre och det känns skönt. Trots min hals så vägrade jag att stänga in mig själv. EFter min vistelse med O.C boxarna så har jag träffat DIana ett par gånger och vi har även varit och tränat, tränat liite iallafall. Sedan fick jag även sova hos henns efter pizza, godis och filmkväll :).  
Nu ska jag dock fortsätta se på mina O.C boxar, är på säsong 2 nu. Men först får det nog bli middag med familjen. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, nej så vart det inte :) det var att han finns i din famn, men jag finns i hans hjärta ;) och då kan man fråga sig, vilket är viktigast ? du får det materiella, men jag finns i hans psyke & inre ;) haha!



1-0 till Diana :D

2009-04-09 @ 11:23:40
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0