Your like a hidden treasure,


Det är inte bra att lägga sig i sängen för att sedan fösöka plugga,
det slutade med att jag istället för plugg fick 45min sömn..
Kanske var välbehövligt, fast ska nog försöka lära mig att lägga mig i tid istället.
Den senaste tiden har klockan alltid visat på efter 00, vill inte ha det som vana.

Jag tror det var förra veckan i bilen från Ullared som någon sa;
"Den viktigaste sömnen är den innan 00.00"
Så jag har nog ett svar på min trötthet som kommer dagen efter..

Iallafall, plugg var det som gällde, men först lite extra paus.
Sen är det Rättskunskap som gäller, ska läsa 5 kapitel,
men jag har faktiskt redan läst 1 =)
Matematik borde också göras, men sparar lite av det till studiepasset imorgon.
Hade mattelektion idag, och det gick riktigt bra för en gång skull ,
min lärare sa tom till Lejla att inte störa mig för att jag jobbade så bra..
Haha, vi brukar alltid prata istället för att jobba, och denna lektion fixade hon en annan sak på, så Anders kom på varför jag var så effektiv ;)
Fast jag och min lejla ÄR ett bra team !!


Här är det seriösa teamet, vi lyckas alltid tillslut =)

Min Lejla har även fått mig att lyssna på massa musik från henne.
En av låtarna är Superman med Brown boys, först var jag emot den..
men ju mer jag lyssnar på den, desto bättre blir den .
Den har även en del värdefulla ord, så den är inte helt meningslös.
Därför spelas låten på repeat här hemma förtillfället ;)

Well, det var allt för mig just nu .
Hoppas ni har det toppen,
so long, elina

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tja! Hur går det med Rättskunskapen? Bättre än det gör för mig hoppas jag:) KramKram

2008-10-16 @ 22:32:43
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

nu har jag precis anmält mig till årsfesten ;) Wohoo! Äntligen kommer det vi laddat för sen förra festen =) hihi! jadu, bloggandet.. jag har satt mig vid datorn, men när jagh ska skriva så kommer jag inte på ngt.. men jag ska bättra mig, fast har varit mkt med skolan å kommer bli ännu värre framöver, men som sagt ska fööska skärpa mig :) men jag har allt haft lite andra projekt igång som till exempel mitt rum :) å jag har fler idéer på gång.. hur är allting med min lilla syster yster då? hoppas du mår bra, kramar till dig!

2008-10-17 @ 18:02:39
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0