Torsdag,


Uppdateringarna har inte varit som de ska på sista tiden,
det kommer nog fortsätta såhär ett tag till..
Dels för att ena datorn är kraschad och för att jag inte orkar..
Men jag är väl inte så intressant ändå, så de är väl ingen större fara ;)

Skoldagen innehöll Naturkunskap B och Matte C,
matte är alltid lika kul med min Lejla, vi är så flitiga..

Nu är jag hemma en liten sväng, men ska ta bilen in på utbildning sen.
Igår och även idag har jag nämligen utbildats till telefonförsäljare ,
är inte det ett underbart yrke ? ..
Har jobbat som detta förut men för ett annat företag,
så denna gången blev det InfoOne, som alla nog redan känner till !!

   

Innan jobbet ska jag dock hinna med lite annat,
Hoppas ni har det bra :)
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

I helgen, mm ska vara barnvakt på lördagen iaf.. så får bli på söndagen, vet inte om jag har ngt planerat än, men vi kan ju höras :D Lycka till på jobbet syrran!

2008-10-02 @ 16:02:19
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0