Tiden springer iväg,


Idag blev jag väckt av min bror som ringde mig,
jag tycker inte om att bli väckt av telefonsamtal, + att man är ganska osocial..
Pratade iallafall om jag kanske skulle komma upp till han v 47 då jag har praktik,
men får se vad som händer.. Det är hans sista vecka i NOrge innan han beger sig till Sydamerika!

Gårdagen innehöll en del filmtittande,
bland annat filmen "Raise your voice",
Diana varnade mig innan och sa att den var sorlig,
men jag uppfattade aldrig att jag skulle fälla så många tårar..
Den rekomenderas att se om man känner för att gråta lite alltså , sen var den väldigt bra också!
Senare på kvällen kom Charlie hit, då blev det en hel del prat,
alltid lika skönt att träffa min vän, och sängen kallade sen vid 01.30..

Just nu pratar jag med Diana, vi funderar på om vi ska plugga ihop.
För båda har en del att plugga, och för min del blir jag effektivare om någon tjatar,
och Diana är expert på att tjata på mig ;)

            

Denna bilden är från Stockholm förra sommaren när jag hälsade på syster på Lidingö..
Har nämligen funderingar på att åka dit ganska snart igen, dom ska även flytta 1 december,
så tänkte passa på att se lägenheten en sista gång ;)
Sen kan det ju dock finnas andra själ också, men det är alltid bra att kunna skylla på sin syster !!

You´re still a part of everything I do,
You´re on my heart just like a tattoo..


Kolla in låten Tattoo - Jordin Sparks, Love it !

Oj, nu har jag bråttom, det blev bestämt att jag ska kila till DIana,
Har lite och fixa tills dess, ni får ha det så bra !
pussokram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill följa med!!!



Men då kanske det är smartare att åka på jullovet:)

2008-10-04 @ 13:03:29
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jassåå =P haha mitt ex bor oxå i sthlm:P haha men det lät kul ju, om det inte "blir något" mer.. så är det ju ändå skönt att ni kan vara vänner kanske =) Jaa för mig står det still haha =P

2008-10-04 @ 18:11:58
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jassåå =P haha mitt ex bor oxå i sthlm:P haha men det lät kul ju, om det inte "blir något" mer.. så är det ju ändå skönt att ni kan vara vänner kanske =) Jaa för mig står det still haha =P

2008-10-04 @ 18:12:05
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill ju dit!!

Förresten så får du logga in på msn

och säga vad som är såååå

underbart.Jag har ju kommemterat faktiskt

2008-10-05 @ 11:30:00
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: Line

vad handlar filmen om ? :):P

2008-10-05 @ 14:54:03
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0