Swallow that pill that they call pride,


Då har ännu en dag gått, men den spenderades hemma!
Ska bege mig till Stockholm imorgon istället,
jag och Lejla ska åka ihop, så det ska trevligt.
Men i Stockholm skiljs vi, för hon åker vidare till sin syster i Uppsala.

Nu ska jag istället ta bilen in till staden.
Där ska jag träffa Charlie och vi ska gå på bio.

Så nu måste jag gå och fixa iordning mig,
eller iallafall ta på mig kläder.
Det blir nog en mysig kväll.
och jag ser fram emot Stockholms resan.
Jag har en känsla av att Höstlovet kommer bli bra.
Om man bortser från en sak ;) ..

So long, elina.

      

Kommentarer
Postat av: SofiaNilsson

tro mig! jag är jätte stressad men man får väl bara andas och hoppas på det bästa helt enkelt! Ska du göra något kul på lovet?

Puss

2008-10-28 @ 11:16:38
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas filmen var bra ;) hoppas du får ett toppenlov! :) Puss och kram

2008-10-28 @ 22:25:09
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0