Stockholm city,


Nu har det börjat lugna sig igen, tempot är lite högre här än vad man är van vid.
Jag och Sofie började dagen med att åka till deras lägenhet som de ska flytta in i,
där bestämde vi tapeter och golv som skulle bytas, så det kommer bli snyggt!

Sen åkte vi in till Stockholm city, klockan hade hunnit bli 13 o Sofie var hungrig,
Gick därför till Jensens Bofhus, den bästa restaurangen helt klart.
Efter 1½ timma hade vi hunnit prata en del och även ätit mat och glass !!
Jag var även lite seg mot slutet, eftersom vi fick en ganska så söt servitör.
Han hjälpte oss de sista, och vi växlade ett par ord..
En mycket trevlig och söt grabb, i Sofie ålder skulle jag tro.
Och vi kommer nog tillbaka, så han får bjuda oss nästa gång istället ;)

Efter denna trevliga middag kollade vi lite balklänningar,
men ingen föll i min smak så vi for vidare till Drottninggatan.
Efter någon timma orkade vi inte mer, utan kände oss nöjda.
Jag hade då investerat i en gosig tröja, skulle även köpt en ny parfym,
men ska göra det imorgon istället =)

Nu har jag även efter kontakt med Lejla fixat biljetterna hem.
Så imorgon efter lunch bär det av hemåt igen , lite tråkigt.
Skulle lätt kunna stanna här i huvudstaden ett bra tag !



Glömde även kameran här i lägenheten., så ni får nöja er med dessa två kort.
På drottninggatan hade dom pyntat med ett Halloweenspöke.
Och sedan har vi den goda Glassbuffén !!

Nu ska jag lägga över alla låtar och filmer på min hårddisk.
Sen gå ut i köket och se vad mästerkocken Björn försöker åstadkomma.
Han är ju trots allt en liten kock i grunden !
HA det fint, so long elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0