Stockholm, all over.


Nu har jag hamnat vid datorn igen, fast denna gången i storstaden!
Jag och Lejla åkte upp till Stockholm, fast Lejla vidare till Uppsala.
Våran resa gick bra, men den var ganska händelserik,
Lejlas pappa var så söt och skjutsade oss till Mariestad först,
så nu har jag även lärt mig Bosniska på hela den vägen..
Sedan tog vi bussen vidare upp mot huvudstaden.
vi hade några turturduvor snett framför oss, ibland önskar man att människor visade mer respekt..

Kom till centralstationen vid 17, sen skiljdes vi åt och jag for med Sofie hem,
Där blev det tacos tillsammans med Björn.

Har suttit och lagt över massa filmer på min externa hårddisk också.
Dom har mängder med filmer, och även dom allra senaste.
Så nu har jag även något att göra när jag kommer hem till Lilla Lidköping!

Aja, nu ska jag vara social mot min syster igen,
Hoppas ni haft en bra dag.
so long, elina

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0