Söndag och mera plugg,


Har precis tagit mig en varm dusch, väldigt skönt o behövligt !
Har faktikst hunnit att hjälpa pappa med löven i 1 timma,
men nu är det snart dags för plugg igen .

Ringde och väckte Diana förut,
så hon ska komma hem till mig lite senare.
Hon ska få äran att hjälpa mig med matte och jag ska hjälpa henne med Foto =)
Tjänster och gentjänster, det är så det ska va !

                   

Annars sitter jag och lyssnar på Darin, min största Idol för typ 4 år sedan ;P
Hans nya låt med Kate de Luna - Breathing your love, är faktiskt ganska bra!
Tycker ni borde lyssna på den =)

Iallafall, ska kila och fixa rummet lite nu innan Diana dyker upp!
Ha en toppen söndag,
so long, elina

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hellu! Jag jobbar på Rådhuskonditoriet, haft en låång dag! haha. Jobbar du någonstans?:)

2008-10-19 @ 19:28:44
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Line

hehe darins låter e nice faktiskt :P ses imoörn! :)

2008-10-19 @ 21:40:41
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0