Söndag,


Borde egentligen jobbat idag för att få ihop mina timmar,
men måste plugga Naturkunskap B, eftersom provet är på tisdag..
Hann med en del igår, men det finns mycket kvar,
och eftersom jobbet väntar imorgon istället så måste jag hinna med allt idag.

Just nu vill jag även att den bärbara ska fungera, den stationära tar kol på mig.
Hela internet ser annorlunda ut och fungerar som om de vore 90-tal,.
det är lätt att bli bortskämd har jag märkt, men det tycker jag om ..



Det enda roliga med den stationära är att vi har en massa kort här,
öppnade en mapp som var min, och hittade bland annat dessa bilder.
Den första när vi hade lite lagträff och den andra är jag o min mormor, hon är sötast!
Älskar verkligen minnen, dom är underbara..
Hittade även lite andra bilder i samma mapp, men jag tror jag spar dom  (A)..

Neh, nu har jag suttit här ett tag, tror det är dags att ta tag i pluggandet.
Det måste börja bli lite ordning på mig, som det var "förr" ..
Jag blir bara slarvigare för var dag.. livet är inte lätt !!
Hoppas ni har det toppen, snakkes.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Line

Svar:

Det gick jätte bra:D fick sålt allt denna gången :) Blev klara redan halv 12 så det var skönt hehe :) Okej! den låter ju riktigt bra! :) haha ne såna filmer ska man nog inte se tsm med sin kille:P Kommer ihåg när vi skulle se the note book , gick inte så bra haha :D Haft en bra helg annars då? :D Ses imorgon!! :)

2008-10-05 @ 15:21:42
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-06 @ 20:15:57
Postat av: Jenny



heej,skriv mer inlägg

jag vill faktiskt ha mer att läsa!!!



hehe..

2008-10-06 @ 20:17:46
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0