Skolfoto,


Idag när jag kom hem från skolan låg det ett stort kuvert på bordet,
jag kollade närmare på det och såg sedan att det var årets skolfoto som kommit !!
Alltid lika spännande att öppna det stora kuvertet =).
Klassfotot blev väl Ok, får jag säga, vi är ju trots allt Sp3C ,
vilket betyder att vi lyckas bra med allt, likaså att bli snygga på kort ;) .
Sen kan man ju säga annat om det enskilda, usch och fy !!


Årets SP3C, med nästan alla närvarande.

Idag var jag även och pratade med studievägledaren,
kan bli svårt att få en praktikplats på socialkontoret,
vill ju se hur det fungerar med socionom yrket med inriktining påbarn/ungdomar,
även folk med alkohol och narkotika problem..
Men han sa att jag skulle göra ett fösök, så det får väl bli så.
Annars kasnke det blir en mäklarfirma, who knows ?

Ikväll ska jag iallafall kila in till Lejla ,
moder kommer snart hem sedan ska jag skjutsa henne till en fest,
och även agera cahaffis hem, däremellan ska jag umgås med min Lejla !
Så det kommer bli en lugn och bra fredag !
Händer för er då?
so long, elina

Kommentarer
Postat av: SofiaNilsson

haha:) oj, vad fina vi är =)

2008-10-17 @ 19:59:52
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan ju bara säga att du och jag blev snyggast Elina ;)

2008-10-20 @ 19:13:40
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin du blev på skolkortet elina:)

2008-10-20 @ 19:22:21
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0