.. och så var det torsdag,


Oj, nu hamnade jag här igen, med dålig uppdatering :P..
Jobbet, skolan, kompisar, telefonsamtal och Ullared har tagit över min tid.
Och helt plötsligt har det blivit Torsdag,.
Och här sitter jag hemma, eftersom jag inte hade någon Naturkunskap,
och min mattelektion på 1timma, ah den försvann lite ..

Ikväll är det iallafall jobb, men jag ser inte fram emot det.
Om jag ska vara ärlig vet jag inte varför jag tog jobbet,
hade ett liknande förut, där jag dock stannade ett tag,
men ändå.. är det verkligen värt pengarna ?

Gårdagen som sagt spenderades på Ullared,
Jag, mor, sofie, annelie och sandra åkte och slösade pengar.
Så nu är man lite mindre rik än förut, haha !
Men kul hade vi, och det är ju det viktigaste.

                 
                    Friend or lover, you´re like no other ,,

Nu är det dags för mig att söka igenom internet, har ju missat lite.
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0