Matematik C,


Just nu är det Matematik C som står på Lördagens schema.,
Jag har första provet på Onsdag, och jag är ännu inte klar.
Är på blandade uppgifter för att repetera,
men sedan måste jag gå tillbaka och räkna lite mer..
Det måste verkligen gå bra, för de är det första provet som avgör resten av kursen !
Eller, det är så det känns för mig..
Om det går bra nu, blir inställningen positiv men om det blir motsattsen,
så vet jag redan nu att jag kommer gräva ner mig i det hela året.
So don´t give up !!

Anledningen till att jag hamnade här var just precis för att jag fastnade på ett tal,
men jag släppte det inte helt utan tänkte på det samtidigt,
så nu har jag löst det i min lilla hjärna..
Jag är så duktig som kom på att det var PQ-formeln som skulle användas.
Så jag ska därför strax återvända till mina böcker =)

Känns ganska skönt när man klarar det på egen hand.
Det ger en en extra kick , like you were going´on drugs..
Kanske inte ordagrant, men ni förstår vart jag vill komma ;) .
Iallafall, matematiken stal min lediga Lördag, men sånt är livet !

Hoppas ni har en liten friare lördag,
take care !
so long, elina

                     
                         The day after we found eachother.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nja det går väl inte så bra för mig heller.. hehe. Händer såhär en lördagskväll då? KramKram.

2008-10-18 @ 17:37:29
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0