Måndag,


Nyss hemkommen från en dag hos diana, skolan och Lejla.
Gårdagen spenderades som sagt med diana,
sen slutade det med att jag åkte med henne hem o sov där.
sedan var det skola fram till 15, då jag träffade Lejla.
Gick till biblan för att plugga matematik o rättskunskap.
Fick gjort några tal i matten , sen gav jag upp..
Får hålla tummarna att min smarthet infinner sig på Onsdag, då provet är.
Sen blev det inte så mycket mera plugg, utan istället en lång pratstund =)

Nu är jag äntligen hemma igen,
mamma tjatar om att jag ska komma ner o äta.
Så är väl bäst att göra det, fast att jag är supermätt efter mitt o Lejlas mål.
Sen ska jag läsa rättskunskap, eller försöka !

Just nu skulle jag även vilja citera min nyckelknipa;
"So much to do,
so few people to do it for me",
Den stämmer in ganska bra för tillfället !

                    

Just det, jag o Diana hyrde film igår.
"Definitely maybe", jag tycker den var bra faktikst,
men diana led genom hela filmen , konstigt..

Ha det fint,
so long elina

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha jag vet! Pengar tycks alltid gå åt...

2008-10-20 @ 20:40:00
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0