Lördag,


Befinner mig just nu på mammas jobb,
hade inget bättre för mig så spenderar lite tid i staden.

Gårdagskvällen innehöll filmkväll hos Sofia,
Tillsammans med Sofie och Maria.
Det var allt trevligt. och välbehövligt !

Idag får jag se vad som händer,
mycket som ännu är oklart., och jag tänker inte ta tag i det igen .
Så vi får se vad framtiden har att utvisa..

Nu ska jag kolla in sidan med studentmössor,
måste fixa allt sånt, har varit lite seg, men det ska ordna sig ändå.
Ha det toppen ,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Maria

jäklar ja, lillan har blivit sto ;) snart dags för student, ojojoj vad tiden går fort, ta tillvara på den tiden säger jag bara. once in a lifetime!

2008-10-12 @ 12:25:22
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0