Ibland måste man lätta sitt hjärta,


Då hamnade jag här igen ,
Hade en del förslag på denna lördagskväll,
fest, Tjejkväll, Götene, va på pappas jobb.. men Nej.
Kände för att vara ensam, men efter ett tag var det inte så kul,
smsade Diana, hon kommer vilken sekund som helst..

Gårdagen som sagt, den var bra.
Dels för sällskapet, men även för att jag fick släppa lös mina känslor..
Efter mitt samtal med Han, så visste jag ingenting längre..
Allt som sagts under den senaste veckan har varit oklart,
Och det gick inte att hålla inne allt, 
Jag vet inte om jag gör det för att jag har skuldkänslor, 
eller om jag verkligen vill vara hans vän, eller mer..
Det är jobbigt, tankarna flyger runt i huvudet hela tiden.
Vad ska jag säga, göra.. allt är oklart ..
Men jag har bestämt att vänta ett tag, orkar inte mera nu..
Han har sagt att allt är lugnt, jag ska inte oroa mig.
Men det är inte så lätt som man kan tro..
Kände bara att jag behövde få ur mig detta,
Sofie och Maria fick ta smällen igår, och det är jag tacksam för..


Hoppas ni njutit av mina känslor, haha, ne men det är skönt faktiskt, att lätta sitt hjärta.
Ibland behöver man skriva av sig, och det är även vad min blogg är till för..

Och Jenny, nu har du lite att berätta , bra va ? ;)

Nu har iallafall Diana kommit, vi ska hitta på något kul !!
Hoppas ni har det grejt,
so long, elina

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, det är ingen fara.. jag vet själv hur skönt det är att få tankarna i ord. finns här om du känner för att prata, ta hand om dig! Puss

2008-10-12 @ 12:23:59
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0