I was just an empty soul until you stepped in to my show,


Tiden går fort, och det är redan Söndag.
Imorgon börjar Höstlovet, hade vi inte nyss sommarlov ?
Det känns så iallafall, allt bara rusar iväg..

Helgen har varit väldigt bra, en av dom bättre på ett tag.
Fredagen innehöll Bowling + mat, Det var Ida och Casper som anordnat det.
Vi var ett sällskap på ca 20 personer, väldigt trevligt !
Var meningen att jag skulle vidare till Staft sen, men jag var inte riktigt på det humöret.
Så vid 22.30 åkte jag med Lovisa och Anna hem istället =) .

Lördagen innehöll en sväng på staden, där jag o pappa hade massa ärenden.
Kom hem och tog en dusch och sen vidare in till stan igen för att hämta Lejla.
Vi åkte och handla och fixade, sedan blev det kebebrulle, promenad och film..
Fick ett samtal av Elin mot 23-tiden. Efter detta satte jag o Lejla oss i bilen och agerade chaffis.
Vi fick några väldigt trevliga killar i baksätet som vi körde till en fest.
Sedan hamnade vi på Rotundan,, träffade berin och Lejla hälsade på sin moster.
Det var nämligen Bosniskfest, och det är inte som andra fester ..

Denna söndag har jag o Lejla slappat och kollat på film.
Nu har hon åkt hem . Och jag hamnade här vid datorn.
Ska boka tågbiljetter snart, ska bege mig till Stockholm imorgon.
Det ska bli väldigt skönt, träffa syster och Björn =) .

So long, elina.

                  
                                             Min Lejla och jag,


                                Try as they may they can never define
                        What´s been said between your heart and mine.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ring mig när du har bokat biljett.. okey!!

Ska bli kul att få lite besök igen av syster min :D får börja julshoppingen tidigt eller så får du komma en gång till innan julafton =)



Pussar på lillplutten..

2008-10-26 @ 17:10:46
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: SofiaNilsson

Nee, jag har ingen aning:O Jag blir jätte stressad när det gäller klänningens färg. Vet du vilken färg du ska ha?

Ha ett bra höstlov!

Puss

2008-10-27 @ 11:00:35
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0