I wanna lay you down on a bed of roses,


Sitter hemma förtillfället, ingen skola för mig idag,.
Den senaste tiden har jag haft sömnbrist, vet inte varför.
Drömt massa konstiga drömmar, och det är väldigt jobbigt.
Så när jag vaknade idag sprängdes mitt huvud, så jag orkade inte åka in för 1 lektion.

Ska fösöka studa lite på rättskunskapen, provet är imorgon.
Igår hade jag matteprovet, det kändes ganska bra faktikst.
Nu väntar jag bara på resultatet..



         There´s something in your voice makes my heart beat fast,
                       And I do anything to hear it once again.
                        Wherever you are, I hope you´re fine..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hur gick provet i rättskunskap för dig? Ha en kanonlov! Kram

2008-10-25 @ 16:57:04
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0