I väntan på lektion,


Sitter i studielandskapet, som vanligt, och väntar på matematiklektion..
Line sitter bredvid och övar på prov, hon är duktig .

Har varit och pratat med Bosse, min aktier o fondsparande lärare,
så nu är allt fixat, jag får göra mitt prov när jag vill så de känns skönt,
man kan aldrig få för mycket att plugga, det är något som är säkert..

Idag har jag även "sagt upp" mig.. usch, dålig stil.. jag vet.
Men jag känner att det är verkligen inte min grej,
har ju redan en "merit" från ett liknande företag,
och i detta fall överväger faktiskt inte pengarna, tro det eller ej..
Känner att jag ska satsa på andra saker för tillfället,
sen får det bli som det blir.
Ta dagen som den kommer helt enkelt !



Här är en bild från Oktoberfesten för några helger sedan,
hade ingen kamera med mig, + att datorn inte fungerar..
därav ingen uppdatering i bilder från händelsen..
men tänkte att jag kunde bjuda er på denna just nu :)
Hela tjejgänget minus Becca, det var en toppenkväll som avslutades 04.00 !

Nu fick vi även sällskap av Berin och Björn,
så kanske ska plugga lite psykologi istället med dom.
Vi får se, för först ska de göra historia.
so long, elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0