I am Legend,


För att sammanfatta denna dag med ett ord så är det ; Klaga!
Det är nästan det enda jag gjort idag, om det inte var de ena så var det de andra !
Sofia kände också av den tendensen, så det var ju tur att vi kunde klaga på varandra ;)
frida var den enda som störde sig på det, en hel timma fick tjejen stå ut , haha.

Hade även sista matematik lektionen idag innan provet.
Jag , Lejla och Sofia hade ett eget mattelandskap, och det gick hyfsat får jag säga.
så nu blir det ingen mer matematik, måste spara min hjärna tills imorgon .

                        

Däför har jag legat i min säng och kollat på "I am Legend",
den var väldigt bra, både lite läskig och sorlig,
Sen har jag även hunnit med att sova 1 timma,
det var välbehövligt vill jag lova.

Men nu är det nog dags för mig att studera lite Rättskunskap trots allt.
Ska läsa sista kapitlet så jag har det gjort.
Ha det bäst !
so long, elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0