DKNY Delicious Night,


Oj, tiden har visst sprungit iväg lite extra.
Efter att Björn serverat goda hemmagjorda piroger så hamnade jag vid Tv;n.
Zappade runt bland massa olika program,
sedan skulle Björn sova så vi sa hej då eftersom jag sover när han åker till jobbet imorgon.
För ett tag sedan gick även Sofie och la sig, men jag sitter här vid datorn.
Håller på att lägga över lite filmer, eller rättare sagt 32 stycken, så det tar lite tid.
Just nu är det 18 minuter kvar, sen hoppas jag att jag kan få sova.

Funderar även på om jag ska beställa min parfym från internet istället.
Har gjort det förut från en sida som är mycket billigare än affärer.
Frågade moder, så får se om hon också vill ha så jag slipper betala frakten..

                       

Har även fått lite ångest över skolan, lovet har gått så himla fort.
Okej, det är inte slut än, men nästan.
OCh jag har inte pluggat alls, inte ens öppnat någon bok.
Eller jo, jag har kollat i häftet om Svenska Nationella.
men jag har inte skrivit något PM.. usch, jag får panik.
fast lov är ju till för att vila upp sig, inte för att gräva ner sig i plugg..
men jag kanske har missat att det blivit så nu för tiden.
I vilket fall som helst har jag ingen som helst motivation,
får bara hoppas på att den kommer snart.

Nu ska jag ta och läsa Cosmopolitan i väntan på att allt ska bli klart,
God natt på er, so long elina

                                        And if I could hold on
                            Through the tears and the laughter
                                        Would it be beautiful,
                                   or just a Beautiful disaster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0