Är inte minnen underbara ?


Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre,
känner mig lite tråkig, + att datorn inte vill fungera..
Tiden går så himla fort just nu också,
så man vill ju inte förspilla den framför en dator ..

Kollade på mammas kamera förut, det var kort från morfars urnnedsättning som var i Måndags,
men när jag fortsatte bläddra dök bilder från Spanien upp,
jag hade henens minneskort, så bilderna låg fortfarande kvar.
Tänk att det gått 4 månader sedan dess, det är sjuukt !!
En riktigt rolig resa faktiskt, underbara minnen för livet =)




Minnen är nog något av det finaste som finns,
vad det än handlar om så skulle jag påstå att det är det finaste.
Allt händer av en orsak, vissa mindre roliga än andra.
Men ändå, det förvandlas till minnen , och det är vackert.
Så lyder iallafall min mening.

Aja, nu är det dags för mig att studera lite Rättskunskap.
So long, elina

Kommentarer
Postat av: Maria

den bilden på dig i vattnet är du så sjukt lik Sofie på, jag tror att det är en bild på henne varenda gång jag tittar på den.. som från när vi var i tunisien eller ngt =)

2008-10-16 @ 18:04:34
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0