Älskade skola,


Sitter nu i studielandskapet med min Lejla,
dagen har gått fort med blanade känslor ..

Jag lär mig mer och mer för varje dag,
och min största lärdom är att inte ge upp hoppet,
för när man som minst annar de så händer Det !!

Jag tror jag fortfarande är i chock.
Vet inte riktigt vad som sker härnäst,
just nu finner jag inga ord för vad jag känner,
magen har vänt sig ut och in..
men för var dag som går så blir känslorna starkare o starkare,
därför kan jag inte förstå att det som hände igår är sant.
Har kollat min mobil ett flertal gånger för att bekräfta att det är sant !
Det är underbart, det går inte att beskriva =)


Du betyder fortfarande mer och mer för varje dag <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad har hänt? =D nu blir jag nyfiken Elina =P.. har du skaffat pojkvän =D vad kul i vilket fall =D Roligt när folk är lyckliga =)

2008-10-04 @ 01:34:17
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0