When a good girl goes bad,


De senaste dagarna har inte varit så bra, på många olika sätt..
En del tråkiga saker har hänt, och min mamma tror jag har magsjuka.
Jag skulle inte vilja säga att det var så farligt, men jag har mått ganska dåligt.
Får inte i mig någon mat, sover på dagarna och inte på nätterna..
Jag har vänt på allting av någon konstig anledning, men jag klarar mig.
Ibland måste livet ha sina nedgångar för att uppskatta de små tingen.
Imorgon måste jag pallra mig till skolan, får inte missa min debatt !!
Så får fortsätta och pinas i sängen, med hopp om att jag ska klara morgondagen..




Easy for a good girl to go bad,
and once we gone, best believe we gone forever,
don´t need a reason, don´t need a reason,
you better learn how to treat us right,
cause once a good girl goes bad,
we gone forever..


Kommentarer
Postat av: Sofie

magsjuka! är det verkligen en bra idé att gå till skolan imorgon iså fall!?? kanske inte..

hoppas du kryar på dig!

men du får se det på den ljusa sidan, bättre att vara sjuk nu än bli det till jul/nyår! eller hur!? =)

pöss

2008-11-26 @ 13:48:12
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Kristin

Krya på dig:)

2008-11-26 @ 19:21:57
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0