You´re the one that makes my heart beat faster and slower at the same time.


Det blev en ganska så bra hemmakväll igår trots allt.
Kände att det var skönt att bara vara för sig själv, det var ju ett tag sen nu.
Kollade på Tv med mor och far och åt en bit mat.
Fast jag blev inget långvarande sällskap eftersom mobilen ringde.
Jag fastnade i luren för ett tag och pratade med min lilla söta vän.
Att få höra en röst som man älskar, det är svårt att beskriva..
men det gjorde iallafall att hela min Lördagskväll blev räddad.

Tänk att små ting kan göra en så glad på så kort tid,
det är ganska fantastiskt skulle jag vilja säga =)

Idag började dagen ganska så bra också,.
Först ett samtal från Sofia och sedan min broder.
Han har även namnsdag idag, vilket han själv glömt bort.

Det enda som säger emot mig nu är mna skolböcker.
Jag har lagt undan dom hela lovet, och ångesten har nu kommit fram.
Antar att det bara är för mig att använda min glädje och föra över dom till skolarbeten..
Puh, jag skulle gärna ta en veckas till lov. Men det är bara att bita ihop..

             

Det senaste har jag blivit ännu mera sugen på att tatuera mig,
har alltid haft den tanken, men nu vill jag verkligen.
Frågan är bara Vad.. jag vill ha något som jag känner betyder något.
Så jag får nog vänta lite till, för en tatuering fösvinner ju inte direkt ..
Får väl nöja mig med hennatatueringar så länge som på bilden ovan ;) .
Bilden får mig även att vilja sluta skolan med en gång och resa till australien.
För det är så planerna ser ut nu, jag vill resa lååångt bort. Åh vad härligt,
Aja, tillvbaka till verkligheten, det var plugg som gällde..
So long, elina .

Kommentarer
Postat av: Line

du kanske ska tattuera in c. ronaldo, han kanske betyder mkt ;) ? fast vet du vilka som leder ligan nu? (A) hihi

Hoppas du haft ett bra lov=)

2008-11-02 @ 16:03:28
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Line

du kanske ska tattuera in C. Ronaldo? han kanske betyder nåt ;);) men vet du vilka som leder ligan nu ? (aa)

Hoppas du haft ett bra lov! =)

2008-11-02 @ 16:08:25
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ses imorgon i skolan :D känner att min ångest också kryper fram, jobbigt värre.

Vet mitt resultat på matteprovet, berättar imorgon ;) hihi.

Puss!!

2008-11-02 @ 17:24:43
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tatuera dig INTE!!

Det kommer bra bli sådär fult blått med tiden!!

tro mej..

Du är söt ändå!!!

2008-11-04 @ 20:30:59
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0